landingspagina kosten

We bieden services voor het maken van bestemmingspagina’s, zowel in combinatie met de leadpromotieservice als afzonderlijke service.

Waarom is de ontwikkeling en creatie van pagina’s van één pagina inbegrepen in de leadgeneratieservice?

Het maken van een standaard bestemmingspagina omvat ontwerp en lay-out. Op zichzelf zijn deze werken niet duur en nemen ze wat tijd in beslag ten opzichte van alle werken. Maar de klant kan en weet niet hoe hij de pagina verder moet onderhouden, het concurrentievermogen van de pagina moet analyseren, contextuele advertenties moet opzetten, en dit werk wordt natuurlijk geleverd voor service op afstand aan tussenbedrijven, en daar is niets mis mee. Maar de pagina zelf heeft mogelijk een opzettelijk lage conversie, dat wil zeggen het bereiken van doelen – het ontvangen van applicaties varieert van 0,1 tot 0,3%.

Wat betekent dit voor de klant?

Laten we zeggen dat door het opzetten van contextuele advertenties een klant dagelijks 1000 bezoekers op de site ontvangt. Met de conversie van het bereiken van doelen van 0,1 naar 0,3%, ontvangt de klant dagelijks 1 tot 3 bestellingen. Stel je nu voor dat de conversie van de bestemmingspagina 5% of meer is, hoeveel klanten zal de klant ontvangen?

En dat is nog niet alles. Met een juiste afstemming van contextuele advertenties kan deze indicator aanzienlijk toenemen, tot wel 50%. Tegelijkertijd zal het natuurlijk moeilijker zijn om een ​​stroom van 1000 bezoekers per dag te bereiken, en misschien zal zelfs de stroom van bezoekers naar de pagina afnemen. Maar als elke tweede persoon tegelijkertijd een product of dienst aanvraagt ​​en er wordt meerdere keren minder uitgegeven om contextueel adverteren te behouden, waarom zou u dan geen gebruik maken van deze mogelijkheid?!

Hoe wordt dit bereikt en wat is inbegrepen in de leadpromotieservice?

Zoals u zich kunt voorstellen, is het ontwikkelen van een bestemmingspagina slechts de eerste stap in het genereren van leads. Voor een alomvattende promotie van de bron in deze richting is het noodzakelijk om zowel vóór de onmiddellijke implementatie van de bestemmingspagina als daarna werkzaamheden uit te voeren.

Welk werk wordt er gedaan voordat de bestemmingspagina wordt gemaakt?

Analyse van de concurrentieomgeving – dit type werk wordt uitgevoerd om het concurrentievoordeel van de bestemmingspagina en het bedrijf van de klant in het algemeen te identificeren. De internetbronnen (sites, bestemmingspagina’s) van de concurrenten van de klant worden geanalyseerd, er wordt gewerkt aan het ontwerpen van de bestemmingspagina, ze bespreken en bespreken precies hoe de gemaakte bestemmingspagina wordt verkocht en hoeveel goederen en diensten op deze pagina worden aangeboden. In het vorige artikel wordt beschreven waarom het belangrijk is om over deze indicatoren te beslissen. Op basis van de gegevens die zijn ontwikkeld door de aanbevelingen over de competitieve omgeving in deze marktniche, worden de referentietermen opgesteld voor de ontwerpontwikkeling en het maken van een pagina van één pagina.

Wat voor soort werk wordt er gedaan nadat de bestemmingspagina is gemaakt?

Na de implementatie van het werk aan de ontwikkeling van een uniek ontwerp van één pagina, selectie, ordening en vorming van inhoud, is het noodzakelijk om werk uit te voeren om de conversie te verhogen om de doelen van de één pagina te bereiken, en dit is:

Controle van de functionaliteit van de adaptieve lay-out van de bestemmingspagina op mobiele apparaten en tablets, implementatie van werkzaamheden om problemen te elimineren en verbeteringen. Deze werkparameter kan bovendien gemiddeld tot 30% van de potentiële bezoekers aantrekken via mobiel verkeer en tegen het einde van het jaar 60% bereiken. Dit betekent dat elke tweede bezoeker op drie de internetbron bezoekt vanaf een mobiel en tablet.

Implementatie en configuratie van een CRM-systeem. Dit type werk is gericht op het verhogen van de kwaliteit van de verwerking van ontvangen aanvragen, evenals op een directe, gemakkelijke registratie van de ontvangst van leadaanvragen en hun kwaliteitscontrole zowel van de kant van de klant als van de contractant.

Analyse van de verkoopeigenschappen van de pagina. De vermeende tekortkomingen in de verkoopmogelijkheden van de gemaakte pagina worden geïdentificeerd. Ik wil meteen benadrukken dat er veel van dergelijke nuances zijn, variërend van de kleur en tint van de knop, de breedte van het feedbackformulier tot de tekstinhoud van de pagina zelf, de hoeveelheid en kwaliteit van foto’s, maar het zijn zij die de algemene perceptie vormen van een pagina van één pagina, en vooral de verkoopmogelijkheden. Dit type werk is direct bedoeld voor de uitvoering van de volgende fase.

Opzetten van contextuele advertenties om te testen.

Split tests. Dit type werk omvat het implementeren van werk om de zwakke punten van de bestemmingspagina op te heffen bij de analyse van de verkoopeigenschappen van de bestemmingspagina, door een dubbele pagina te maken met de voorgestelde correcties en dezelfde stroom bezoekers om te leiden als naar de eerste pagina. Na de tijd die in het plan is gespecificeerd, worden metingen uitgevoerd en worden de efficiëntie en conversie van de eerste en tweede pagina berekend. Wanneer een positief resultaat wordt verkregen vanaf de tweede pagina, wordt de eerste vervangen door een test en worden de volgende iteraties gemaakt over het project. Als u een negatief resultaat krijgt, verlaat u de originele eerste pagina en gaat u naar het volgende punt van de aanbevelingen. Zo wordt de conversie van de landingspagina naar het verwachte resultaat gebracht.

Wanneer het resultaat is bereikt, worden de belangrijkste vragen uitgebreid en wordt er aanvullende afstemming van contextuele advertenties uitgevoerd om de doelstroom van bezoekers te vergroten. Het instellen van uitsluitingszoekwoorden en het filteren van dure zoekwoorden van lage kwaliteit.

Extra verkeersbronnen worden aangetrokken. Welke vind je in het artikel “Lead Generation Methods”.

Dit is natuurlijk een algemene beschrijving van projectwerk, zonder in te gaan op technische details, en het is eerder een schematische dan een praktische aard. Voor een leadpromotiedienst specifiek voor elke klant is het noodzakelijk om de mogelijkheden van deze promotie te berekenen en een individueel actieplan op te stellen en een internetstrategie te ontwikkelen om aan de behoeften van de klant te voldoen.

Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com 
BE: +32 499 41 46 24 
Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

https://webdevelopmentapp.com/nl/prices.html
Categories: Internet marketing